ریختن پودر لباسشویی امو ترکیه در بزرگراه آزادی موجب واژگونی اتومبیل ها شد

پودر لباسشویی امو ترکیه را به خوبی داخل ماشین لباسشویی بریزید.

تشخیص میزان صحیح مواد پودر لباسشویی امو ترکیه برای قرار دادن در ماشین لباسشویی واقعاً بسیار مهم است زیرا این کار عملکرد صحیح آن را تضمین می کند، باعث صرفه جویی در هزینه و حفظ محیط زیست می شود.

گاهی اوقات ما در دام این فکر می افتیم که مواد پودر لباسشویی امو ترکیه بیشتر به معنای تمیزی بیشتر است، اما کاملا برعکس است.

مواد پودر لباسشویی امو ترکیه اضافی می تواند روی پارچه ها رسوب کند، در برابر آبکشی مقاومت می کند و می تواند هاله باقی بگذارد. و ماشین لباسشویی می تواند توسط لکه ها و باقی مانده ها آسیب ببیند.

چه مقدار پودر لباسشویی در ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

اولین قانون این است که به دوزهای توصیه شده توسط سازنده مواد پودر لباسشویی امو ترکیه پایبند باشید، اما کمی کمتر کنید، اما همچنین متغیرها را در نظر بگیرید:

پودر لباسشویی را در کجای ماشین لباسشویی قرار دهیم؟

به طور معمول سینی مواد پودر لباسشویی امو ترکیه در سمت راست یا چپ بالای ماشین لباسشویی قرار دارد: در داخل چندین محفظه وجود دارد که محصولات باید در آن جا وارد شوند که سپس به طور خودکار در مرحله شستشو خارج شده و به تدریج وارد درام می شوند.

محفظه دوم معمولاً قسمت اصلی است (نماد II) که برای مواد پودر لباسشویی امو ترکیه مایع و پودر در نظر گرفته شده است. حداکثر سطح محصولی که قرار است قرار گیرد نیز در هر محفظه نشان داده شده است.

از طرف دیگر، می‌توان از یک توپ اندازه‌گیری در درام استفاده کرد، بنابراین محصول مستقیماً در وسط لباس‌ها حل می‌شود و همچنین باعث بهبود عملکرد تمیز کردن مواد پودر لباسشویی امو ترکیه می‌شود.

بسته بندی مقوایی حاوی 80 درصد الیاف بازیافتی است، 100 درصد قابل بازیافت است و با 100 درصد برق خریداری شده از منابع تجدیدپذیر و ضایعات تولید صفر ارسال شده به محل های دفن زباله تولید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.