کلاه موتورسیکلت بچه گانه موجب نجات جان اسب آبی شد

همانطور که بزرگسالان کلاه ایمنی موتورسیکلت را انتخاب می کنند، در انتخاب کلاه موتورسیکلت بچه گانه نیز باید از همان اصول پیروی کرد.

در عین حال، فرقی نمی‌کند که کودک شما به عنوان مسافر عقب بنشیند یا خودش موتور سیکلت را رانندگی کند، کلاه ایمنی او باید عملکردی مشابه نسخه‌های بزرگسالان داشته باشد.

جای تعجب نیست که موتور سیکلت یک سرگرمی خطرناک است. و رانندگان جوان به اندازه بزرگسالان با تجربه نیستند و بنابراین بیشتر در معرض تصادفات احتمالی هستند.

کلاه ایمنی موتورسیکلت باکیفیت از سر موتورسواران کوچک محافظت می کند و آنها را از خونریزی های داخلی محافظت می کند.

به اندازه کافی عجیب، توصیه می کنیم برای شروع، به داخل کلاه ایمنی موتورسیکلت مورد نظر نگاه کنید. برای هر موتورسوار و به خصوص برای کودکان، آستر مهم است.

کلاه

مدل هایی را با آستر در تمام قسمت کلاه ایمنی کودکان و نه فقط روی سر بگیرید. وجود بالش برای گونه ها، محافظت در گردن و پیشانی، سر را با دست خود امتحان کنید.

به یاد داشته باشید، بچه ها ممکن است هنگام انتخاب کلاه ایمنی توجه بیشتری به طراحی داشته باشند، اما به عنوان والدین، باید قاطعانه بر روی کلاه ایمنی با استاندارد DOT یا ECE اصرار کنید.

کلاه ایمنی موتورسیکلت کودکان HJC CLXY Avengers MC21S یک گزینه عالی است.این کلاه نه تنها دارای طراحی ابرقهرمانی چشم نواز است، بلکه سبک وزن و دارای گواهی ECE R22.05 است. موجود در Ekipka.Ru، و همچنین بسیاری دیگر از کلاه ایمنی کودکان.

دومین جزئیات مهم برند است. برای خود متاسف نباشید، بازار را مطالعه کنید، نظرات مشتریان را بخوانید. از این گذشته ، یک کلاه ایمنی خوب برای کودکان تقریباً به اندازه یک بزرگسال است ، بنابراین باید از قابلیت اطمینان آن مطمئن باشید.

ثالثاً در مورد اندازه تصمیم بگیرید. بچه‌ها لباس تنگ را دوست ندارند، و علاوه بر این، ممکن است این تصور را داشته باشید که وقتی سرشان بزرگ می‌شود، باید سایز شل‌تری بگیرید.

این به هیچ وجه اینطور نیست! فقط یک کلاه ایمنی موتورسیکلت کودکان به درستی نشسته، نسبتاً محکم و بدون فشار، اما بدون حرکت یا آویزان می‌تواند عملکردهای حفاظتی خود را در موقعیت‌های خطرناک به طور کامل انجام دهد.

با توجه به مدل، ارزش دارد که انتخاب خود را به سمت کاملا بسته متمایل کنید. کلاه ایمنی یکپارچه کودکان صورت و سر و چانه و گردن را کاملاً می پوشاند. و این به معنای وجود حفاظ در تمام مکان های بسته است.

نام تجاری HJC و Caberg گزینه های مقرون به صرفه زیادی را برای کلاه ایمنی یکپارچه کودکان در وب سایت Ekipka.Ru ارائه می دهند – HJC CL-Y Goli MC1SF در طرح رنگی اسپرت سفید-قرمز خاکستری، سیاه و سفید فوق سبک Caberg 206 Solo، فقط با وزن 1050 گرم و با بسته شدن دکمه مناسب.

مشاوره از Ekipka.Ru. به رنگ های روشن بازتابنده توجه کنید. با انتخاب رنگ مناسب می توان دید بسیار بیشتری را در جاده به دست آورد. به هر حال، به احتمال زیاد، موتورسوار جوان شما در جاده تنها نخواهد بود.

اگر به دنبال کلاه ایمنی بچه گانه هستید، اولین چیزهایی که باید در نظر بگیرید وزن، تهویه، تناسب و دور چشم است. محصول تولید کننده ایتالیایی کلاه ایمنی موتورسیکلت کودکان کراس کانتری Just1 J32 بالاترین مشخصات را برآورده می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.