ترشی سیر فله محبوب ترین غذای پادشاه مصر شد

در یونان باستان، ورزشکاران المپیک قبل از شرکت در بازی ها ترشی سیر فله را می جویدند تا عملکرد ورزشی را بهبود بخشند.

حتی بقراط (حدود 460-370 قبل از میلاد) که امروزه به عنوان “پدر طب غربی” شناخته می شود، از فواید ترشی سیر فله با تجویز آن برای طیف گسترده ای از شرایط و بیماری ها استفاده کرد.

از مشکلات تنفسی، به عنوان یک انگل، تا بهبود هضم. و کاهش خستگی ترشی سیر فله در متون متعددی مانند ادیسه، کتاب های پزشکی هندی و کتاب مقدس ذکر شده است.

خواص ترشی سیر فله امروزه به طور گسترده برای مجموعه ای از شرایط مرتبط با سیستم گردش خون و قلب مانند تصلب شرایین، کلسترول بالا، حمله قلبی، بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون بالا و همچنین برای پیشگیری از برخی از انواع سرطان مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار می‌توانیم ترشی سیر فله را در قرص یا تنتور مادر پیدا کنیم. انواع ترشی سیر فله: رایج ترین آنها کدام است؟ ترشی سیر فله یکی از پرکاربردترین مواد در آشپزخانه است. در زیر رایج ترین گونه ها و ویژگی ها را لیست می کنیم:

 

رایج ترین نوع ترشی سیر فله است و با طعم بسیار قوی آن مشخص می شود، در واقع از نظر معطر قوی ترین است.

دو نوع DOP نیز به این نوع ترشی سیر فله تعلق دارند، یعنی ترشی سیر فله Polesano که عطر لطیف تری دارد و ترشی سیر فله Voghiera که عطر شیرین تری دارد.

ترشی سیر فله صورتی: با طعم لطیف تری مشخص می شود و در واقع بیشتر به صورت خام استفاده می شود. در مقایسه با ترشی سیر فله سفید ماندگاری کمتری دارد. ترشی سیر فله Primaticcio و ترشی سیر فله Vessalico متعلق به این نوع ترشی سیر فله هستند که هر دو در ایتالیا رشد می کنند.

ترشی سیر فله قرمز: ترشی سیر فله قرمز نه تنها به دلیل رنگ خود متمایز است، بلکه دارای طعم بسیار شدیدی است که تمایل به تند بودن دارد، علاوه بر این، در مقایسه با ترشی سیر فله سفید و صورتی، پیاز کوچکتری دارد. بسیاری از انواع ترشی سیر فله که در ایتالیا رشد می کنند متعلق به این گونه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.