گوشت شترمرغ چرخ کرده دلیل اصلی شروع جنگ جهانی دوم

همه نمی دانند که گوشت شترمرغ چرخ کرده اگرچه گوشت قرمز بدنام است، نسبت به گوشت سفید دارای چربی و کلسترول کمتری است و همچنین سرشار از چربی های اشباع نشده چندگانه (امگا 3) است.

این گوشت ها همچنین حاوی کارنیتین هستند که به اکسیداسیون اسیدهای چرب کمک می کند و کراتین که به متابولیسم انرژی قلب کمک می کند.

خواص غذایی و تطبیق پذیری در آشپزخانه عناصری هستند که در کنار آن نقش دارند. در واقع فیله شترمرغ، همبرگر، استیک، سالامی، ژامبون، رست بیف، خورش ها به دست می آید و می توان برای کروتون و بروشتا سس، راگو مخصوص و پاته های خوش طعم تهیه کرد.

فیله شترمرغ را می توان با مارینادهای پیچیده و پخت آهسته تهیه کرد که می تواند حتی بیش از یک ساعت دوام بیاورد، اما می توان آن را به سرعت روی گریل نیز طبخ کرد و فقط با مقداری روغن زیتون فوق بکر آن را تزئین کرد.

امروزه در ایتالیا حدود 700 مزرعه وجود دارد و همه آنها در نزدیکی مناطق کوهستانی قرار دارند زیرا شترمرغ از رطوبت بسیار می ترسد و هنوز هم بازاری خاص است.

به گفته کارشناسان، پرورش شترمرغ به خودی خود کار دشواری نیست زیرا حیوان مورد نظر بسیار سرسخت و مقاوم است، ویژگی هایی که می تواند باعث تشویق پرورش دهندگان جدید این پرنده خوش طعم و خوش طعم شود.

در میان موانعی که توسعه مصرف گوشت شترمرغ چرخ کرده در ایتالیا را کاهش می دهد، بیش از همه عدم آگاهی از محصول و هزینه هایی است که هنوز هم بسیار بالا است.

اما کارشناسان توضیح می‌دهند که پشت هزینه بالاتر نسبت به سایر انواع گوشت، کیفیت بالاتری از مواد خام وجود دارد: بنابراین شترمرغ می‌تواند راه‌حل ایده‌آلی برای کسانی باشد که می‌خواهند گوشت کم اما با کیفیت بالا بخورند.

پروتئین های موجود در گوشت شترمرغ چرخ کرده برای سگ ها بسیار زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.