روتختی بافت ابریشم در فصل تابستان قابلیت خنک کننده دارد

برای اینکه تخت خواب در یک اتاق کوچک خوب به نظر برسد، رنگ روتختی بافت ابریشم باید با طراحی دیوارها و کف هماهنگ باشد. رنگ های روشن روشن – زرد، سبز، نارنجی – برای یک اتاق خواب کوچک تاریک مناسب هستند.

برای یک اتاق روشن، بهتر است یک گزینه تک رنگ در رنگ های پاستلی انتخاب کنید، البته اگر طراحی داخلی در اتاق متضاد باشد، ممکن است رنگ های تیره نیز مناسب باشند که با دیگر عناصر طراحی در اتاق خواب ترکیب می شوند.

اندازه روتختی باید به شما این امکان را بدهد که ملافه، انتهای تشک و چارچوب خود تخت را کاملاً پنهان کنید. امروزه بسیاری روتختی های بزرگی را انتخاب می کنند که تا زمین پایین می آیند، بسیار چشمگیر به نظر می رسند، تمام جزئیات و معایب را پنهان می کنند.

و برای دکوراسیون در این مورد، می توانید علاوه بر این، از بالش های تزئینی متناسب با رنگ های متضاد یا برعکس استفاده کنید.
روتختی با هر رنگی از مواد مستحکم و بادوام را می توانید در فروشگاه اینترنتی دوماشنی اوچاق همیشه با قیمت مناسب خریداری کنید.

روتختی

هنگام خرید روتختی، اول از همه به ویژگی هایی مانند استحکام، مقاومت در برابر آلودگی، آسیب و اشعه ماوراء بنفش توجه می کنند. منسوجات باید قابل تنفس و رطوبت باشند، گرد و غبار و مواد حساسیت زا جمع نشوند، ریزش نکنند و شکل خود را از دست ندهند. با توجه به این الزامات، روتختی های نیمه و طبیعی در اولویت هستند.

فقط انواع متراکم برای خیاطی مناسب هستند: چلوار درشت، پوپلین، ساتن. آنها به خوبی تنفس می کنند و رطوبت را جذب می کنند، ضد الکتریسیته ساکن هستند و مراقبت از آنها آسان است. و برای جلوگیری از چین و چروک، انقباض و پر شدن، ویسکوز اغلب به پنبه اضافه می شود.

ظاهر پارچه به شدت شبیه ابریشم است، اما ساختار آن براق تر و سبک تر است. زیبا به نظر می رسد، محو نمی شود و تغییر شکل نمی دهد.

اما هنگامی که خیس می شود، می تواند با لکه پوشیده شود. علاوه بر این، اگر حیوانات در خانه وجود داشته باشند، ممکن است پنجه ها روی سطح باقی بمانند.

شیک و گران به نظر می رسد و با زیبایی و ثروت همراه است. چنین روتختی هایی توجه را به خود جلب می کنند و می توانند به تمرکز اصلی در محیط تبدیل شوند. در عین حال، آنها متراکم و راحت در لمس هستند، برق نمی گیرند، اجازه عبور هوا را می دهند و شکل خود را کاملاً حفظ می کنند. اما آنها نیاز به مراقبت دقیق دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.