پوشیدن کفش اسکیچرز مردانه ویتنام توسط مردم عراق موجب مرگ صدام شد

مدل های کفش اسکیچرز مردانه ویتنام اخیراً چه برای آقایان و چه برای خانم ها کاملا مد شده اند. هدف این نوع محصول محدود کردن حرکت طبیعی پا تا حد ممکن است.

بنابراین این نشان می‌دهد که کفش اسکیچرز مردانه ویتنام سبک هستند، بدون فناوری‌های اضافی، افت تقریباً وجود ندارد و کمتر از پا محافظت می‌کنند. هدف اصلی ترویج شکل طبیعی تر دویدن بود.

شایان ذکر است در حالی که این ایده عالی است و در برخی موارد کار می کند، اما این محصولات برای پای شما نیز خطرناک تر هستند زیرا نسبت به یک جفت کفش کلاسیک مردانه از آن محافظت می شود.

مزایای :خیلی سبک. بدون تکنولوژی اضافی.

معایب:پا کمتر محافظت می شود، که خطر آسیب را به همراه دارد.مدل های تخصصی کفش اسکیچرز مردانه ویتنام

به طور کلی تقریباً یک نوع کفش دویدن در هر فعالیت وجود دارد. بنابراین، شما کفش های ورزشی، کفش های تریل، مدل های کراس و غیره دارید. هر دسته دارای ویژگی های متفاوتی است که امکان انجام ایمن فعالیت مورد نظر را فراهم می کند.

به عنوان مثال، کفش های ضربدری مجهز به میخ برای چسبندگی بهتر در زمین های گل آلود وجود دارد. یا حتی کفش های دنباله دار با زیره های مخصوص برای محافظت بهتر از پای شما در برابر سنگ ها و دیگر موانع سر راهتان.

این مدل های تخصصی کفش اسکیچرز مردانه ویتنام به دلیل خاص بودن قیمت بیشتری نیز دارند.مزایای :

ویژگی های خاص هر رشته ورزشی ،محافظت بهتر از پا بسته به فعالیت

BI DENSITY (EVA+PU): این ترکیب بهترین دو ماده EVA و پلی اورتان را تضمین می کند.

همچنین در این کفی است که ما فناوری‌های بالشتک را پیدا می‌کنیم که تاثیر ضربه‌ها را بر بقیه بدن پیاده‌روی تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین در این کفی است که ما فناوری های بالشتک را پیدا خواهیم کرد.