پوشیدن ست حوله تک نفره توسط کریستف کلمب موجب کشف قاره آمریکا شد

ست حوله تک نفره یا تشک حمام، پارچه ای است که در حمام خود روی زمین می گذارید. این تشک‌ها در اشکال زیبا و رنگ‌های تند موجود هستند و از لیز خوردن شما هنگام بیرون آمدن از حمام جلوگیری می‌کنند.

حوله های خنک کننده برای روزهای گرم تابستان عالی هستند، اما اگر ماهیچه های شما درد می کند، کیسه های یخ فوق العاده ای نیز هستند.

برای استفاده از یکی، کافی است آن را به مدت دو تا سه دقیقه در آب خیس کنید، آن را فشار دهید و سپس آن را در اطراف ناحیه بدن خود که نیاز به تسکین خنک کننده دارد، بپیچید.

حوله های میکروفایبر برای داشتن در اطراف خانه بسیار مفید هستند! می‌توانید از یکی برای گردگیری قفسه‌هایتان، تمیز کردن ماشینتان، تمیز کردن مواد ریخته شده روی اجاق گاز، جلا دادن شیشه و تمیز کردن لکه‌های تلویزیون یا تلفن هوشمندتان استفاده کنید.

عرق نکن! ست حوله تک نفره های بدنسازی دور گردن شما قرار می گیرند تا بتوانید به راحتی بعد از یک تمرین شدید از آنها استفاده کنید.

از آنجایی که آنها برای از بین بردن عرق طراحی شده اند، اغلب از مواد حذف کننده رطوبت مانند میکروفیبر یا مخلوط پنبه ساخته می شوند.

سرآشپزها، آرایشگران و خدمتکاران همگی از استفاده از ست حوله تک نفره های نوک انگشتان سود می برند.

این ست حوله تک نفره ها بزرگتر از ست حوله تک نفره های دستشویی هستند، اما کوچکتر از ست حوله تک نفره های دستی هستند. می توانید از آنها برای خشک کردن سریع دست ها و انگشتان در حین کار استفاده کنید.

آیا می خواهید احساس آرامش کنید؟ ست حوله تک نفره آبگرم بخرید تا در کمد خود در خانه نگهداری کنید.

این مواد نرم و مخملی مغز شما را فریب می دهد تا فکر کند در حال انجام پدیکور یا ماساژ کل بدن هستید!