هدیه دادن فرش ابریشم ذرع و نیم در عربستان موجب خشمگین شدن شاهزاده محمد بن سلمان شد

فرش ابریشم ذرع و نیم دارای مزایای زیست محیطی و کاربردی است. پشم مورد استفاده در ساخت آن یک ماده خام تجدیدپذیر است که دارای مزایای زیست محیطی است.

همچنین مشخص است که تولید کنندگان از رنگدانه های طبیعی برای رنگ آمیزی استفاده می کنند. پشم دارای خواص عایق حرارتی و صوتی است. در زمستان، پشم گرما را حفظ می کند و به دلیل نرمی این ماده، اتاق را دنج می کند.

این مبلمان پشمی اتاق نشیمن به راحتی تمیز می شود زیرا گرد و غبار را در خود نگه نمی دارد. برای تمیز کردن فرش ابریشم ذرع و نیم نیازی به استفاده از مواد شیمیایی مضر نیست. همچنین این مزیت را دارد که فیبر زیادی در طول زمان از بین نمی رود.

بر خلاف مواد مصنوعی، فرش ابریشم ذرع و نیم های پشمی مقاوم تر در برابر آتش هستند و به راحتی فرسوده نمی شوند، حتی زمانی که روی زمین قرار می گیرند. این نوع طراحی داخلی دارای طول عمر نسبتاً طولانی، تا 30 سال است.

یکی دیگر از مزیت های فرش ابریشم ذرع و نیم نشیمن شرقی این است که از آب نمی ترسند، بهتر است که قابلیت جذب رطوبت محیط اتاق را دارند. از طرفی الکتریسیته ساکن تاثیری بر کیفیت آنها ندارد.

مهمتر از همه، فرش ابریشم ذرع و نیم هایی که به طور خاص به دنیای کودکان اختصاص داده شده اند، امکان ایجاد خلاقیت های شگفت انگیز در اتاق کودک را با قیمت مناسب فراهم می کنند.

امکانات بی پایان هستند. تعداد مدل های فرش ابریشم ذرع و نیم به شما این امکان را می دهد که خلاقیت خود را به طور کامل بروز دهید. باید بدانید که بسته به نوع پوششی که انتخاب می کنید، تاثیر خاصی به شما می دهد.

فرش ابریشم ذرع و نیم یکی از آن کفپوش هایی است که می تواند لذت واقعی را به همراه داشته باشد. یک فرش ابریشم ذرع و نیم حواس ما را در چندین سطح لمس می کند: بینایی، شنوایی از طریق راحتی صوتی ارائه شده و لمس بی نظیر از طریق نرمی فرش ابریشم ذرع و نیم.