مرکز پخش ژل آتش زن عمده

مرکز پخش ژل آتش زن عمده از مراکز معتبری است که فعالیت های گسترده ای را در زمینه توزیع و فروش انواع ژل های اشتعال زا انجام داده و به عنوان نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت تولید کننده به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت‌ رسانی به هر یک از متقاضیان این نوع تولیدات می باشد. لازم به ذکر است انواع ژل آتش زن درجه یک که توسط این مرکز در دسترس متقاضیان قرار داده می شود از لحاظ کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

مرکز پخش ژل آتش زن عمده

ترکیبات موجود در ژل آتش زن

ترکیبات موجود در ژل آتش زن

آنچه به عنوان ژل آتش زن که به آن مایع آتش زنه نیز می گویند در دسترس هر یک از خریداران آن ها قرار داده شده و مورد استقبال ویژه ای از سوی آنان قرار گرفته است طبق یک ترکیب و فرمولاسیون شیمیایی خاص، طراحی، ساخته و پرداخته می‌ شود تا بتواند بهترین اثر گذاری ممکن را داشته و بیشترین میزان رضایتمندی را در مصرف کنندگان آن ها ایجاد نماید.

در اینجا بعضی از ترکیبات ویژه و بسیار شایعی که در این نوع محصولات، مورد استفاده قرار گرفته شده و آن‌ ها را به یک ماده قابل اشتعال و بی خطر تبدیل نموده است به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح داده می شود:

  • کارپاپول 5% : ماده صنعتی به عنوان یک مایع حل شونده در انواع ژل های آتش زا مورد استفاده قرار می گیرد که پایه حلال آن آب می باشد.
  • تری اتانول: این نوع ماده، جهت اعطای حالت ژله مانند به محصول و همچنین به منظور پیشگیری از خشک شدن محتویات مایع آتش زنه، مورد استفاده قرار می‌ گیرد که البته از سوی واحد تولید کننده دقت لازم در استفاده از آن به عمل آمده و به مقدار کم، مورد استفاده قرار گرفته است تا به دنبال این تدبیر، کمترین میزان ضرر و عوارض را برای افراد داشته باشد.
  • الکل صنعتی: آتش زا و سوزاننده اصلی مایع آتش زا الکل های صنعتی هستند که با سایر مواد به میزان استاندارد، ترکیب می شوند.

فروشنده برتر ژل آتش زن عمده

فروشنده برتر ژل آتش زن عمده

شرکت تولید کننده انواع ژل آتش زن عمده یکی از برترین فروشندگان این محصول به شمار می آید که فعالیت های گسترده ای را در زمینه توزیع و پخش محصولاتی بی نظیر، بی خطر و بسیار پر کاربرد انجام داده و با محصولات با کیفیت و درجه یکی که به جهانیان عرضه می دارد بیشترین میزان متقاضیان را به خود اختصاص داده است.

این واحد تولیدی به عنوان فروشنده برتر این گروه از محصولات بی ضرر آتش زا اقدام به صادرات ژل آتش زن های خود نموده است تا به این ترتیب، کلیه افراد متقاضی بتوانند به محصولاتی با کیفیت، دست یافته و محصول دلخواه خود را به راحتی و بدون دغدغه خاطر، تهیه نمایند.