ماجرای دمپایی صادقی ای که در آلوده شدن سفره های زیر زمینی نقش داشت

نقطه ضعف اصلی دمپایی صادقی قیمت آن است. آنها گران هستند و با توجه به قیمت آنها، می توانید دمپایی هایی با آستر پوست گوسفند واقعی پیدا کنید که راحت تر از پوشش خز مصنوعی Falcon Ridge است.

در حقیقت برای پوشیدن طولانی مدت و ضد پوست، پوست گوسفند واقعی در مقایسه با الیاف مصنوعی در مدیریت تعریق و دما بسیار بهتر است.

شایان ذکر است ما انتظار نداریم که محصولات مقرون به صرفه دارای پوست گوسفند باشند، اما دیگران پوست گوسفند واقعی را با قیمت مشابه تحویل می دهند.

ما دمپایی صادقی را به‌عنوان گزینه‌ای طولانی‌مدت، با شرایط آب و هوایی و کار از خانه دوست داریم، و توجیه هزینه‌های این کفش‌های خانگی درجه یک آسان است.

در واقع می توان گفت قسمت پوست گوسفند طبیعی آستر بیشتر قسمت پا را می پوشاند، دما را تعدیل می کند و رطوبت را بهتر از گزینه های مصنوعی می گیرد. با گذشت چند ساعت از استفاده، مطمئناً مزایای آن را متوجه خواهید شد. در آزمایش سر به سر برای ساعت ها و روزها، ما از پوست طبیعی گوسفند قدردانی کردیم.

اندازه خود را با دقت انتخاب کنید. ما متوجه شدیم که جفت آزمایش ما کمی کوچک است، اما ممکن است با تغییرات طبیعی در عمق چرت در پوشش پوست گوسفند متفاوت باشد. اینها هم دمپایی های بسیار گران قیمتی هستند.

به طور کلی در نهایت می توان گفت، مگر اینکه اندازه آنها را تا حدی افزایش دهید (تا حدودی بسیاری از مزایا را نفی کنید)، باید از یک یا دو دست برای استفاده از آنها استفاده کنید. برای بسیاری، این یک دمپایی است، به خصوص زمانی که جایگزین های رقابتی وجود دارد که نیازی به خم شدن ندارند. با روشن و خاموش کردن سخت‌تر، اینها برای کسانی که فقط گاهی از آنها استفاده می‌کنند یا برای مدت طولانی استفاده می‌کنند، بهترین هستند.