قیمت باورنکردنی ژل آتش زا بسته ۵ عددی

ژل آتش زا، محصولی است که از مواد سوختنی تهیه شده است، این ژل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در چند ثانیه و به کمک یک جرقه ی کوچک آتش مورد نیاز خود را ایجاد کنید و از آن بهره بگیرید؛ جابه جایی این ژل ها بسیار راحت بوده و شما می توانید در مناطق مختلف از آن بهره بگیرید؛ برای مشاهده قیمت باورنکردنی ژل آتش زا بسته ۵ عددی را مشاهده کنید به سایت ما مراجعه کنید

قیمت باورنکردنی ژل آتش زا بسته ۵ عددی

متریال به کار رفته در تولید ژل آتش زا

متریال به کار رفته در تولید ژل آتش زا در تولید انواع ژل آتش زا کوچک و بزرگ، متریال های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است؛ در این بخش جهت ارتقا سطح اطلاعات شما قصد داریم توضیحاتی را خدمت شما ارائه کنیم.

در تهیه ی ژل های آتش زا از متریال های مخصوصی استفاده شده است، این متریال ها با توجه به نوع ژل و شرایط مختلف تعیین می شود؛ اما به طور کلی یکی از اصلی ترین متریال هایی که در تهیه ی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد اتانول است.

انتخاب میزان اتانول بستگی به نوع ژل های آتش زا دارد، یعنی در ژل هایی که سرعتر می سوزند و آتش ایجاد می کنند، میزان اتانول بیشتری استفاده شده است و عکس این موضوع نیز صحت دارد.

میزان اتانول در ژل های آتش زا بین ۵ تا ۱۰ درصد می باشد، دیگر ماده یا متریالی که در ساخت این ژل ها مورد استفاده قرار می گیرد آب است، آب حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد این ژل ها را تشکیل می دهد.

از دیگر متریال هایی که در ساخت این ژل ها مورد استفاده قرار می گیرند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. ترکیبات مختلف اتانول همچون تری اتانول
  2. مواد رنگ دهنده
  3. کارباپوول

این متریال ها اصلی ترین متریال هایی به شمار می روند که در تهیه ی انواع ژل آتش زا مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات انواع ژل آتش زا بسته ۵ عددی

صادرات انواع ژل آتش زا بسته ۵ عددی با توجه به اینکه امروزه استفاده از ژل های آتش زا، شرایط راحت و آرامی را برای افراد ایجاد کرده و به آنها در شرایط مختلف کمک می کند؛ از همین رو این محصول با استقبال بی نظیر مردم همراه بوده است.

علاوه بر مردم ایران، مردم سایر کشور ها نیز از خواص منحصر به فرد این محصول شگفت زده شده اند و قصد تهیه و خرید این محصول را از تولید کنندگان ایرانی دارند؛ همین موضوع باعث شده تا در سال های اخیر میزان صادرات این ژل ها با رشد چشمگیری همراه باشد.

صادرات ژل آتش زا بسته بندی، به تمامی کشور های همسایه بدون محدودیت انجام می گیرد و این فعالیت تنها توسط مراکز معتبر و شناخته شده که دارای مجوز می باشند، قابل انجام است.