قیمت انواع ژل آتش زن عمده

قیمت انواع ژل آتش زن عمده به کیفیت این محصول و هم چنین نوع متریال به کار رفته برای تولید آن بستگی دارد، و به طور کلی قیمت انواع ژل های موجود نسبت به کاربرد گسترده آن بسیار مقرون به صرفه است. قیمت انواع ژل آتش زن از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در زمینه عرضه و فروش و هم چنین کارخانه های تولید کننده این محصول قابل استعلام و بررسی است.

قیمت انواع ژل آتش زن عمده

اطلاعاتی درباره کاربرد ژل آتش زن

اطلاعاتی درباره کاربرد ژل آتش زن

امروزه با رشد علم و تکنولوژی استفاده از ژل آتش زا نیز در بین مردم مرسوم شده است زیرا تولید ژل آتش زن به وسیله دانشمندان موجب شده است که مردم به فواید و کاربرد های این محصول می ببرند. ژل آتش زن نوعی مایع آتش زا می باشد که جایگزین بسبار مناسبی به جای استفاده از بنزین، نفت و گازوئیل به عنوان ماده آتش زا می باشد.

از جمله کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بر افروختن آتش شومینه.
  • آتش زدن زغال
  • پخت غذا در سفرها و گردش ها
  • زیاد نمودن آتش باربیکیو

این ژل موجب کاهش آلودگی و خطرات غیر مترقبه احتمالی می شود، و در هر مکانی که نیاز به آتش مختصری باشد می توان از این ژل استفاده نمود. و به طور معمول در خارج از منزل و در تراس از این محصول استفاده می شود.

این ماده بدون بو می باشد و هیچ گونه ترکیبات مضری از خود آزاد نمی کند و برای محیط زیست نیز هیچ گونه خطری ایجاد نمی کند.حمل و نقل این ژل راحت می باشد و کار با آن نیز هیچ گونه سختی به همراه ندارد. به طور معمول برای بر افروختن آتش منقل و هم چنین آتش زدن زغال منقل از این ژل استفاده می شود.

این محصول همان گونه که از نام آن معلوم است حالت ژله ای دارد و در بسته بندی هایی با وزن های متنوع به فروش می رسد، و با توجه به کاربردی بودن آن از قیمت بسیار مناسبی بر خوردار است.

خرید ارزان ژل آتش زن عمده

خرید ارزان ژل آتش زن عمده

صادرات ژل آتش زن به صورت عمده از طریق کارخانه های تولیدی این محصول انجام می شود و خریداران می توانند با مراجعه مستقیم به تولید کنندگان این محصول این ژل را تهیه نمایند و در عین حال از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوند.

البته خرید ارزان این کالا از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه امکان پذیر بوده است و نمایندگی های فوق دارای شعب پخش و فروش فعالی نیز در اقصی نقاط ایران می باشند. فروشگاه های عرضه و فروش محصولات غذایی نیز ژل های فوق را به صورت گسترده در بین خریداران به فروش می رسانند.