قیمت انواع مایع آتش زنه عمده

مایع آتش زنه، جایگزین بسیار پر طرفداری برای سایر مواد آتش زا به حساب می آید. این محصول به دلیل بازدهی بسیار مناسب در شرایط جوی مختلف و همچنین دارا بودن قیمت مقرون به صرفه، توانسته است بازار بسیار پر حرارتی را نصیب خود کند. قیمت انواع ژل آتش زنه عمده معمولاً بر اساس حجم بسته بندی انجام گرفته، کیفیت مایع آتش زنه، فصل تولید و موارد دیگری از این دست تعیین می گردد.

قیمت انواع مایع آتش زنه عمده

متریال به کار رفته در تولید ژل آتش زا

متریال به کار رفته در تولید ژل آتش زا انواع متفاوت ژل های آتش زا را می‌ توان از جمله محصولات شیمیایی بدون ضرر به حساب آورد که به صورت مکرر در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.
ساختار شیمیایی: برای تولید ژل های آتش زا غالباً از اتانول استفاده می‌ شود که یک ماده قابل احتراق آسان به حساب می آید. اما شرکت های تولیدکننده با به کارگیری چند ماده شیمیایی دیگر، این امکان را به وجود می‌ آورند که محصول تولید شده بتواند به آرامی بسوزد و همچنین مقدار فراریت اتانول را در حد قابل توجهی کاهش دهند. باید توجه داشت که برخی از شرکتهای تولید کننده را به کارگیری مقدار بیشتر یا کمتر اتانول در بافت شیمیایی این محصول، ژل های آتش زای متنوعی را به لحاظ مقدار حریق ایجاد شده تولید میکند.

سایر متریال های به کار رفته: بعد از استفاده مواد شیمیایی در بافت ژل آتش زا، برخی از مواد دیگر مانند رنگ های قابل انحلال در بافت ژل، ماده از ایجاد کننده حالت ژله گی در محصول، اصلاح کننده های ساختار احتراقی و موارد دیگری از این دست نیز به بافت ژل آتش زا اضافه می گردد.
همچنین باید یادآور شد که اکسیژن فعال موجود در ژله آتش زنه موج به ایجاد شعله های آبی و بدون دود در هنگام استفاده از این محصول می گردد.

خرید ارزان مایع آتش زنه عمده

خرید ارزان مایع آتش زنه عمده استفاده از مایع آتش زنه در میان اقشار مختلف جامعه با استقبال بی نظیری همراه می باشد. از این رو بسیاری از خانواده ها، واحدهای صنعتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پذیرایی و بسیاری از مشاغل مرتبط دیگر، از جمله اصلی ترین استفاده کنندگان انواع ژل آتش زا به حساب می آیند.

خرید ارزان مایع آتش زنه عمده، از طریق شرکت تولید مایع آتش زنه امکان‌ پذیر شده است تا مصرف کنندگان مختلف این محصول، مانند استفاده کنندگان داخلی و تجار فعال در زمینه صادرات ژل آتش زنه بتوانند با کیفیت ترین نوع این ژل ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی برتر در اختیار داشته باشند. از این رو شما نیز برای تهیه ژل آتش زنه به صورت عمده می توانید به بخش فروش همین مجموعه مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید.