فروش شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت در کاخ واتیکان موجب خشم کاتولیگ ها شد

سه نوع شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت وجود دارد که می توانند حمام را تجهیز کنند: میکسر، میکسر مکانیکی و میکسر ترموستاتیک.

شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت نسخه تاریخی شیرهای حمام است. با داشتن دو شیر مستقل یکی برای آب گرم و دیگری برای آب سرد، به زمان تنظیم کمی نیاز دارد تا آب با دمای مناسب به دست آید.

میکسر حمام که کمتر کاربردی و کم مصرف آب است (زمان لازم برای تنظیم آب ولرم به ناچار منجر به هدر رفتن می شود)، با ورود شیر میکسر زمین خود را از دست داده است. امروزه، شیر میکسر حمام بیش از هر چیز برای جنبه قدیمی خود انتخاب شده است، که کاملاً برای یک سبک کلاسیک شیک یا حتی صنعتی مناسب است.

شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت دارای یک اهرم است که به شما امکان می دهد هم دمای آب و هم سرعت جریان را تنظیم کنید: از چپ به راست دما، از پایین به بالا میزان جریان.

شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت ساده، مؤثر و بسیار ارزان، عمدتاً روی سینک‌های حمام (و سینک‌های آشپزخانه) یافت می‌شود، اما به ندرت در دوش‌ها که عدم دقت آن باعث ایجاد ناراحتی می‌شود، یافت می‌شود.

اگر دستیابی به آب ولرم سریعتر از همزن باشد، بسیار کندتر از همزن ترموستاتیک است.

از نظر فنی، شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت ترموستاتیک موفق ترین برای تجهیز یک دوش یا دوش حمام است.

این شامل دو شیر است:

یکی دما را مدیریت می‌کند و می‌تواند تقریباً به‌طور دائم در همان تنظیم باقی بماند (با تغییرات بسته به فصل یا خواسته‌های کاربران). آب خیلی سریع به دمای مناسب می رسد که آن را به یک راه حل بسیار کم مصرف تبدیل می کند.

دیگری جریان را تنظیم می کند و اغلب یک درپوش ارائه می دهد که باعث می شود فشار بی مورد اغراق نشود و در اینجا دوباره این منبع گرانبها که آب است حفظ شود.

در واقع، در جایی که یک همزن حمام 8 لیتر آب را برای رسیدن به رندر ولرم هدر می دهد، شیرآلات بهداشتی آریانا صنعت ترموستاتیک فقط دو لیتر آب مصرف می کند.