فرش 12 متری خاطره کاشان که نیما یوشیج با نگاه کردن به آن شعر نو می گفت

فرش با بالاترین کیفیت در داخل ساخته می شود حالت تولید خانگی در تبریز: قالیچه های دستبافی که توسط بافندگان در مناطق شهری ساخته می شود با کیفیت بالایی برخوردار هستند طرح و رنگ خاص که در بازارهای با قیمت بالا به فروش می رسد.

ساخت فرش هایی با این سطح از جزئیات نیاز به اطلاعات پیچیده ای در مورد تمام جنبه های آن دارد قالیچه. در مقایسه با کار با بافندگان در کارخانه های قالیشویی برخی تعاملات کلامی و استفاده از کاغذ نمودار برای چندین دستورالعمل پیچیدگی بالای آن را نشان می دهد.

اطلاعات در این حالت تولید توانمندی بافندگان: تقریباً تمام بافندگان فرش 12 متری خاطره کاشان در بافت های خانگی بازیگران دائمی هستند در تولید فرش در نتیجه باید بافندگان ماهری باشند تا در قالی تبریز بمانند.
صنعت این بافندگان تقریباً در یک سطح توانایی هستند و مناسب هستند با نظارت پایین کار می کنند و قابلیت های آنها بالاتر از کارخانه است بافندگان بنابراین در مقایسه با سایر بافندگان، توانایی آنها بالاتر از سایر بافندگان است.

تامین کنندگان در منطقه کدگذاری: تولیدکنندگان از روش های مختلفی برای تبادل اطلاعات در مورد آن استفاده می کنند از نظر فنی، هر بافنده خانگی فرشی با طراحی منحصر به فرد می سازد.

در این راستا، ساختن دستورالعمل‌های مکتوب کامل برای یک فرش، آن‌طور که زمان است، ارزان نیست فرآیند مصرف تولیدکنندگان دستورالعمل هایی را بر روی کاغذ گراف برای حمایت از آنها ارائه می دهند دستورات مکرر و کلامی اندازه کاغذ گراف استفاده شده تقریباً 1-2 گره است.

بنابراین، سطح کدگذاری در این حالت تولید زیاد نیست، زیرا تولیدکنندگان کامل ارائه نمی کنند دستورالعمل های مکتوب برای تولید فرش با توجه به مدل جرفی و همکاران (2005)، یک نوع حکومت رابطه ای خواهد بود.

انتظار می رود در این حالت تولید به دلیل ارتباط بین تولید کنندگان و بافندگان با پیچیدگی بالا، کدگذاری کم و قابلیت بالا مشخص می شوند بافندگان