عرضه مستقیم ژل آتش زا ذغال

ژل آتش زا ذغال، نوعی مواد است که برای روشن کردن و ایجاد آتش از آن استفاده می شود. این مواد جایگزین مواد های قدیمی از جمله بنزین یا گازوئیل می باشد. این ژل ها در مراکز فروش، به صورت جامد یا مایع عرضه می شود و می توان آن ها را در بازار یا عرضه کنندگان مستقیم، بدون حضور واسطه و دلال و بدون افرایش قیمت، با کیفیت های گوناگون آن ها را تهیه کرد. این ژل ها برند های مخصوص به خود را دارد و هر کشوری برند خاص خود را تولید و عرضه می کند و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عرضه مستقیم ژل آتش زا ذغال

کاربرد ویژه ژل آتش زا ذغال

کاربرد ویژه ژل آتش زا ذغال

ژل آتش زا اعلا، در مواقعی که ما دسترسی به نفت بنزین یا مواد سوختنی نداریم و میخواهیم آتش یا گرما تولید کنیم، میتوانیم از این ژل استفاده نماییم. این ژل یک نوع از ماده ی سوختنی می باشد که در دسترس همگان است و آتش گرفتن آن بسیار آسان است. کاربرد این ژل این است که میتوان برای طبخ غذا با این ژل آتش درست کرد و غذا درست نمود یا آن را گرم کرد. همچنین میتوان برای شومینه، منقل یا باربیکیو استفاده نمود و جایگزین بسیار خوبی برای انواع مواد اشتعال زای دیگر می باشد.

این ژل در رنگ های مختلفی به بازار تولید و عرضه می شود. بدون بو می باشد و اثرات زیان باری به همراه ندارد. قدرت سوخت بسیار زیادی دارد. و زمان سوخت بیشتری دارد. همچنین حمل آن اسان می باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از این مواد، کاهش خطر های احتمالی و کاهش آلودگی می باشد.

موادی که در ژل آتش زا به کار می رود عبارتست از: تری اتانول امین، اتانول، ماده کارباپوول، آب. این ژل ها تحت الکل جامد در جامعه طراحی می شود و از مهم ترین وسایلی می باشد که در انواع پیک نیک ها و یا در دور همی ها یا جمع های دوستانه بسیار مورد استفاده می باشد و میتوان به راحتی با کمترین زمان آتش را بوجود آورد و از آن استفاده نمود.

صادرات عمده ژل آتش زا ذغال درجه یک

صادرات عمده ژل آتش زا ذغال درجه یک

امروزه ژل آتش زا درجه یک، مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این ژل به دلیل کیفیت بی نظیر آن به خارج نیز صادرات می شود و این صادرات نیز به صورت عمده می باشد. صادرات عمده ژل آتش زا ذغال درجه یک، با کیفیت های گوناگون و در بسته بندی های متفاوتی تولید میشود و به سراسر شهر های اطراف و کشور ها صادر می شود. جلب رضایت مشتریان عزیز، یکی از اهداف مهم تمامی تولید کننده ها می باشد.