شستن صورت با صابون کرمی داو توسط ملکه بریتانیا موجب مرگ او شد

دانید که قیمت یک صابون کرمی داو اغلب هیچ ارتباطی با اثربخشی آن ندارد، قیمت اغلب با بازاریابی شدید توجیه می شود، برای دانستن لیست من از صابون کرمی داو موثر در برابر لکه های رنگدانه:

از سوی دیگر، پاکسازی ملایم را فراموش نکنید و پوست خود را به خوبی مرطوب کنید، زیرا محصولاتی که با لکه ها مبارزه می کنند می توانند تهاجمی باشند.

در مورد تفاوت صابون کرمی داو با صابون بدون بو، در ترکیب آن است که آن را می یابیم. در حالی که صابون کرمی داو مانند صابون سنتی طبیعی است.

صابون بدون بو یک شوینده مصنوعی است که به آن نوار پوستی نیز می‌گویند و از عصاره‌های مشتقات نفتی به نام سورفکتانت‌ها ساخته می‌شود.

این سورفکتانت ها در واقع مواد پاک کننده و ضد عفونی کننده هستند که در بسیاری از محصولات مراقبت روزانه یافت می شوند.

به طور خلاصه، درمان‌های صورت در مبارزه با هایپرپیگمانتاسیون مؤثر هستند، مشروط بر اینکه ترکیبات فعال و محصولات آرایشی مانند سرم، کرم، روغن، ماسک را در یک روال مراقبت زیبایی چند برابر کنید.

لایه بردارها، پوست را یکسان می کنند.لایه‌بردارهایی مانند اسید گلیکولیک، لاکتیک، ماندلیک یا حتی PHA، پیوندهای بین سطحی‌ترین سلول‌های پوست را از بین می‌برند تا اپیدرم را دوباره سازماندهی کنند و پوسته پوسته شدن پوست را تسریع کنند و در نتیجه پراکندگی سریع رنگدانه‌ها ایجاد شود.

علاوه بر این عمل مکانیکی، اسیدها بر روی فعالیت تیروزیناز اثر بازدارنده ای دارند و بنابراین تأثیر مستقیمی بر سنتز ملانین خواهند داشت.

بیماران هیدروکینون را در یک طرف صورت و صابون کرمی داو را در طرف دیگر استفاده کردند، بهبود در هر دو طرف صورت مشابه بود، اما با تحریک قابل توجهی کمتر در سمت درمان شده با صابون کرمی داو.

صابون کرمی داو می تواند به صورت جامد یا مایع باشد و شبیه استفاده از یک صابون کلاسیک، روغن دوش است، به صورت مایع می آید و پس از تماس با آب و پوست به کف تبدیل می شود.