سفارش عمده ژل آتش زن کوچک

قصد سفارش عمده ژل آتش زن کوچک را دارید ؟ در این زمینه اطلاعات کافی ندارید و یا با معیار های استاندارد این محصول آشنا نیستید؟ در ادامه با ما همراه شوید تا درباره ی خرید ژل آتش زن مرغوب و مواد تشکیل دهنده آن اطلاعات بیشتری به دست آورید و در این زمینه شما را راهنمایی خواهیم کرد تا خرید مقرون به صرفه ای انجام دهید.

سفارش عمده ژل آتش زن کوچک

نوع متریال بکار رفته ژل آتش زن

نوع متریال بکار رفته ژل آتش زن

در این بخش از مطلب به بررسی متریال بکار رفته ژل آتش زن خواهیم پرداخت و خواهیم گفت ژل آتش زن مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد. ژل های آتش زن سوختی بر پایه اتانول می باشد و به دلیل حالت ژلاتینی دارای ویژگی های متفاوتی نیز می باشد. از جمله ویژگی های آن می توان به سوخت آرام ، سهولت در جابجایی اشاره نمود. این ماده به دلیل دارا بودن اتانول جزو مواد پاک محسوب می شود چرا که بدون دود میسوزد و شعله آبی را ایجاد می کند که همین امر به معنای سوخت کامل و صحیح می باشد و شعله آبی ایجاد شده نیز به دلیل وجود اکسیژن در اتانول می باشد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای گازوییل و نفت باشد.

ژل آتش زن معمولا در کوه نوردی مسافرت و هر جایی که نیاز به روشن کردن آتش باشد مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل جرم مولکولی کم و فشار بخار بالا باعث سریع روشن شدن آتش می شود. جالب است بدانید این ژل حتی می تواند روی زمین برفی و یخی نیز آتش خوبی را به راه بیاندازد.

قیمت عمده ژل آتش زن کوچک

قیمت عمده ژل آتش زن کوچک

قیمت عمده ژل آتش زن کوچک به عوامل متعددی بستگی دارد و افراد بسیاری فروشنده ژل آتش زن می باشند و در قیمت گذاری منصف نیستند . همین امر باعث شده تا قیمت واحدی برای این محصول وجود نداشته باشد و هر کس هر قیمتی را که بخواهد به مشتری بدهد.

ما همواره در تلاشیم تا ژل آتش زن با کیفیتی را به بازار ارائه دهیم و در فرآیند قیمت گذاری نیز منصف باشیم و رضایت مصرف کننده را نیز در نظر بگیریم . از این رو می توانید با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده و به صورت عمده مبلغ قابل توجهی را ذخیره کنید.

اگر در انتخاب ژل آتش زن مورد نظرتان به نتیجه نرسیدید و به راهنمایی بیشتری در این زمینه احتیاج دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید تا مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند و قیمت روز این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهند .