سرو روغن کنجد کانولا در تولد شاهزاده چارلز جنجال برانگیز شد

اولین محصولی که برای تولید روغن کشت می شود، کنجد یک روغن پخت و پز خوش طعم تولید می کند که به طور طبیعی در برابر ترشیدگی مقاومت می کند.

یکی از اولین روغن های گیاهی شناخته شده، روغن روغن کنجد کانولا برای هزاران سال مورد استفاده قرار گرفته است. از آنجایی که دانه‌ها با دست برداشت می‌شوند، روغن کنجد می‌تواند گران باشد .

در حقیقت شما احتمالاً نسخه برشته شده را امتحان کرده‌اید، که برای تکمیل سرخ کردن استفاده می‌شود. اما روغن آشپزی سبک‌تری که از دانه‌های خام تهیه می‌شود، در جنوب هند، جایی که به عنوان gingelly شناخته می‌شود، و در رستوران‌های درجه یک تمپورا در ژاپن رایج است.

بسیاری از برندها روغن کنجد را در بازار می فروشند، اما همه آنها کیفیت خوبی ندارند. شما باید بهترین کیفیت را انتخاب کنید زیرا در بسیاری از موارد از آن استفاده خواهید کرد. مشخصه اصلی خالص ترین روغن کنجد رایحه منحصر به فرد آن است. شما باید یک روغن کنجد خالص، بو داده نشده و فشرده سرد با رایحه ای مطبوع و ملایم، بر خلاف بوی تند کنجد بو داده انتخاب کنید.

برای مو، می توانید به سادگی روغن کافی را روی پوست سر و موها از ریشه تا نوک ماساژ دهید. اجازه دهید حدود 20 دقیقه روی موها بماند و سپس آن را با یک پاک کننده ملایم مو و آب گرم بشویید.
سایر محصولات کاما آیورودا که حاوی روغن کنجد هستند
محصولات زیر سایر محصولات کاما آیورودا حاوی روغن کنجد هستند. اگر به مزایای اضافی نیاز دارید، آنها را امتحان کنید.

همانطور که در پرسش های متداول ذکر شد، توصیه می شود قبل از استفاده از روغن روی پوست و مو، یک تست پچ انجام دهید. اگر سوالات بیشتری در مورد استفاده از روغن کنجد برای پوست خود دارید، می توانید با کارشناسان زیبایی آیورودا ما در تماس باشید.