سرو انار درجه یک در مراسم ازدوج شاهزاده ی عربستان موجب حیرت همگان شد

انار درجه یک به دلیل داشتن پلی فنول از پوست در برابر آسیب های خورشید محافظت می کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نه تنها باعث برنزه شدن و آفتاب سوختگی می شود، بلکه می تواند باعث استرس اکسیداتیو شود که باعث ایجاد لکه های تیره و چین و چروک می شود.محافظت در برابر استرس اکسیداتیو.

بازسازی سلولی
در حالی که دانه های انار به دلیل فوایدشان شناخته شده اند، پوست نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. لایه برداری بر اساس آن از تجزیه کلاژن جلوگیری می کند و در صورت استفاده موضعی می تواند باعث رشد سلولی شود. آنها همچنین در مبارزه با اسکار آکنه و جوش مفید هستند.

سم زدایی پوست
انار با عمل به عنوان یک سم زدایی عالی که سموم را از پوست دفع می کند، برای پوست مفید است. پتانسیل محافظتی آن از اپیدرم پوستی صاف و انعطاف پذیر را تضمین می کند که به بازسازی سلولی کمک می کنند.

چین و چروک کمتر
انار خاصیت ضد پیری دارد. بیوفلاونوئیدهای موجود در آن، آن را به ماده ای ایده آل برای محافظت از پوست تبدیل می کند. بیوفلاونوئیدها به دلیل بهبود گردش خون، افزایش مزایای ویتامین C، قدرت آنتی اکسیدانی و توانایی آنها در به حداقل رساندن بیماری های التهابی شناخته شده اند.

اثر ضد پیری
استفاده موضعی از انار ظاهر خطوط بیان را کاهش می دهد و به حفظ جوانی پوست کمک می کند، که این امر با سایر مواد طبیعی مانند سیلیکون نیز حاصل می شود. خواص ترمیم کنندگی و شفابخشی دارد و همچنین به دلیل داشتن ویتامین E باعث تولید کلاژن می شود.

سایر خواص مفید انار
غذاهای فوق العاده برای یک رژیم غذایی سالم
مشخصات مواد مغذی انار آن را به یک میوه فوق العاده تبدیل می کند. یک فنجان دانه انار حاوی حدود 7 گرم فیبر، 3 گرم پروتئین و 30 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C، 36 درصد ویتامین K و 12 درصد پتاسیم است. به علاوه، این وعده تنها حاوی 144 کالری است.