درب ضد سرقت زرین که در شبها تبدیل به تختخواب می شود خبرساز شد

یکی از مهم‌ترین مراحلی که می‌توانید برای درب ضد سرقت زرین انجام دهید، ایمن کردن درب ورودی خانه است. طبق آمار، درب ورودی محل ورود بیشتر سارقان به منازل است، آنها معمولاً آن را با لگد باز می کنند.

تقویت درب ورودی شما به کاهش احتمال سرقت موفق کمک می کند. تکنیک های متعددی در دسترس است. با این حال، برخی از آنها بی اثر هستند و بیش از کمک باعث آسیب می شوند.
بهترین قفل را برای درب اصلی خود انتخاب کنید، و نیمی از کار شما برای ایمن سازی خانه شما تمام شده است.

در اینجا اصولی وجود دارد که برای بهبود امنیت درب ورودی باید بدانید.
قفلی که استفاده می کنید اساسی ترین جزء امنیت درب ورودی است. قفل ها می توانند از نظر امنیت بسیار متفاوت باشند.

مطمئن شوید که از قفل معیوب استفاده نمی کنید که باعث ایجاد مشکل می شود. انتخاب قفل اشتباه یکی از مسائل است. شما همچنین باید از تهدیدات قفل خود آگاه باشید.

یک قفل درجه یک نیاز برای امنیت خانه است. یک قفل محکم می‌تواند احتمال ورود اجباری، از جمله ضربه زدن، که وسیله‌ای مکرر برای ورود از درب ورودی است را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اگر به دنبال تعویض قفل های خود نیستید، با تحقیق در مورد بهترین برند قفل در هند، بررسی کنید که در حال حاضر چقدر ایمن هستند. اگر امنیت درب ورودی شما از امنیت بالایی برخوردار نیست، باید در مورد هزینه ارتقاء قفل ها برای ایمن سازی بیشتر فکر کنید. باز هم، مهره‌ای که انتخاب می‌کنید مهم‌تر از دستگیره یا دستگیره کلیددار است.

گیره مهم ترین قفل در زرادخانه شما برای محافظت از خانه است، زیرا دستکاری پیچ و مهره از یک چفت فنری چالش برانگیزتر است. عامل اساسی که پیچ‌های بسته را برای امنیت خانه بسیار مهم می‌کند این است که نمی‌توانید پیچ را بدون چرخاندن هسته قفل تنظیم کنید.

ایمن نگه داشتن سخت افزار قفل
هر چیزی که داخل در قرار می گیرد به عنوان سخت افزار قفل شناخته می شود. متاسفانه محل قرارگیری قفل یکی از ایرادات امنیتی در ساخت درب ورودی است. این نتیجه چندین سوراخ است که نزدیک به هم حفر شده اند.