تولید انواع مایع آتش زن عمده

یکی از انواع مواد مورد نیاز در مسافرت و تفریح‌های دوستانه و خانوادگی انواع آتش‌ زن هستند. آتش زن‌ها به دلیل استفاده راحت و کاربردی، از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. افراد و شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید انواع آتش زن‌ها فعالیت دارند.

عمده آتش زن‌ها به دو صورت مایع و نیمه جامد یعنی ژل در این شرکت‌ها تولید می‌شوند و علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، صادرات مایع آتش زا نیز در دستور کار خود دارند به‌طوری‌که کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس نیز از مشتریان انواع مایع آتش زن عمده و در حجم بالا هستند.

تولید انواع مایع آتش زن عمده

عوامل موثر بر کیفیت مایع آتش زن

عوامل موثر بر کیفیت مایع آتش زن امروزه ذغال و کباب پز دو عضو اصلی و جدا نشدنی پیک‌نیک و مسافرت‌ها محسوب می‌شوند. حتی اگر قصد درست کردن کباب یا جوجه کباب را نداشته باشید طعم چای ذغالی در طبیعت، می‌تواند مدت‌ها لذت سفر و پیک نیک را در ذهنتان تداعی کند. اما اگر ابزار مناسبی برای درست کردن آتش و به پا کردن منقل نداشته باشید شاید این لذت جای خود را به یک چالش و تنش بدهد. یکی از ابزارها و مواد بسیار مفید که می‌تواند در روشن شدن و گر گرفتن سریع ذغال کمک کننده باشد مایع آتش زن است.

با استفاده از یک مایع آتش زن البته با کیفیت، به راحتی در عرض چند دقیقه ذغال آماده استفاده خواهد شد. انواع مختلفی از مایع و ژل‌های آتش زن در بازار وجود دارد بنابراین سعی کنید در هنگام خرید، مایعی را انتخاب کنید که از کیفیت آن مطمئن باشید. چون برخی از آتش زنه‌ها کیفیت خوبی ندارند و به جای اینکه کمک کننده باشند موجب دردسر هم می‌شوند. عوامل مختلفی در کیفیت آتش زن تاثیر گذار است.

مهم‌ترین عامل، کیفیت مواد اولیه‌ای است که در شرکت تولید کننده مورد استفاده قرار گرفته است. بسته بندی آتش زن نیز تا حدودی در کیفیت و نحوه استفاده آن موثر است. عامل مهم دیگر نحوه نگهداری و مدت زمان نگهداری آن است. در برخی فروشگاه‌ها این مواد در زیر نور آفتاب و به مدت طولانی قرار می‌گیرند و همین امر باعث کاهش کیفیت آتش زن می‌شود.

قیمت انواع مایع آتش زن عمده

قیمت انواع مایع آتش زن عمده قیمت انواع مایع آتش زن به شکل عمده تحت تاثیر عوامل متعددی است. دو عامل اصلی این موارد هستند: قیمت مواد اولیه‌ای که در تهیه مایع آتش زن در شرکت سازنده مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت مواد اولیه‌ای که در تهیه قوطی و ظرفی که برای نگهداری و بسته بندی مایع، استفاده می‌شود. ما در شرکت خود تلاش هستیم با تولید مایع آتش زن با کیفیت محصولی با قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه، در تناژ بالا و به صورت عمده در اختیار شما قرار دهیم.