تولید انواع مایع آتش زنه عمده

شرکت های زیادی هستند که انواع مایع آتش زنه عمده راتولید می کنند و این ماده برای پیک نیک و جنگل کاربرد دارد و با آن می توان به راحتی آتش را روشن کرد و ذغال مورد نظر را برای پختن کباب آماده کرد. اینشرکت ها پس از تولید محصول خود آن را در بطری های پلاستیکی بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند. و برای معرفی محصولات خود از طریق سایت های اینترنتی اقدام می کنند.

تولید انواع مایع آتش زنه عمده

روش تولید انواع مایع آتش زنه

روش تولید انواع مایع آتش زنه

انواع مایع آتش زا به صورت صنعتی و دستی تولید می شوند و ساختار آن ها از مواد مشابهی تولید شده اند. این مایع دارای قدرت اشتعال بالایی است و تمام مواد بکار رفته در آن این خصوصیت را دارا هستند و باعث روشن شدن سریع آتش می شود. و این شعله ها تمیز می سوزند و بویی تولید نمی کنند.

در تولید این مایع از آب و کارابول استفاده می کنند همچنین از دیگر ترکیباتی مانند تری اتانول، امین، اسید استیک و اتانول استفاده می کنند. در روش تولید دستی ابتدا باید به آب، کارابول را اضافه کرد. و بقیه موارد را جدا جدا به آن اضافه می کنند و اجازه می دهند تا کاملا مخلوط شوند. نوع صنعتی آن نیز در کارخانه ها تولید می شود و ترکیباتی مشابه نوع دستی دارد.

مواد اولیه تولید این مایع ها از جنس درجه یک می باشد. و به طور کلی هر چه میزان اتانول آن بیشتر باشد قابلیت اشتعال آن نیز بیشتر می باشد و دارای کیفیت بالاتری است. و این آتش زا ها را به صورت مایع و جامد تولید می کنند. و مردم همه خواهان استفاده از این مایع ها می باشند و بازار آن پر فروش است. باید اضافه کنیم که این مایع ها فقط روی چوب و ذغال اثر دارند و برای چیزهای دیگر مناسب نیست. و بعد از ریختن این مایع به آن کبریت می زنند و آتش می گیرد.

صادرات انواع مایع آتش زنه ارزان

صادرات انواع مایع آتش زنه ارزان

شرکت های تولیدی توزیع و صادرات مایع آتش زنه را انجام می دهند. صاحبان این تولیدی ها بعد از آن که محصولات خود را بسته بندی کردند آن را برای معرفی به مصرف کننده ها در اینترنت به نمایش می گذارند و امکان خرید اینترنتی آن را فراهم می کنند.

صادرات این مایع ها بسیار درآمد زا است و نوع درجه یک آن را برای مصارف خارحی ارسال می کنند. به کمک این مایع ها می توان از حمل نفت و دیگر مایعات برای اشتعال خود داری کرد. قیمت مایع آش زا زیاد نیست ولی می توان آن را به قیمت کمتر و درب کارخانه هم خریداری کرد.