تولید انبوه مایع آتش زا بزرگ

برای روشن کردن آتش در طبیعت و همچنین سوزاندن چوب و زغال می توانیم از مایع آتش زا بزرگ استفاده کنیم و نوع کوچک آن ها نیز وجود دارد. و با این مایع می توان به سرعت آتش را روشن کرد. این مایع ها به صورت انبوه تولید می گردد و در فروشگاه های سطح کشور توزیع می گردد و همچنین در فروشگاه های اینترنتی نیز به فروش می رسند.

تولید انبوه مایع آتش زا بزرگ

نوع متریال بکار رفته مایع آتش زا

نوع متریال بکار رفته مایع آتش زا مایع آش زا از مواد قابل اشتعال تولید می شود که سرعت روشن کردن آتش را بیشتر می کنند و شعله ها به صورت آبی و بی بو هستند و برای چوب و ذغال استفاده می شوند و روی سطح های دیگر عمل نمی کند و یکی از موادی که برای ساخت این مایع ها به کار می رود کارابول می باشد.

و در ترکیبات این مایع ها از آب، تری اتانول، امین، اتانول و اسید استیک استفاده می شود که آب به مقدار زیاد است. ابتدا کارابول را در آب مخلوط می کنند و سپس سایر مواد را ترکیب می کنند و آن را کاملا مخلوط می کنند. هر چه اتانول آن بیشتر باشد آتش زایی آن نیز بیشتر است.

این مواد آتش زا به دو صورت مایع و جامد یافت می شوند و از انواع درجه یک محصولات هستند که بسیار پرفروش بوده و مورد تقاضای همه مصرف کنندگان می باشد. و قیمت بالایی هم ندارند و یکی از ضروری ترین وسایل برای پیک نیک می باشد. بعد از اسپری کردن این‌مایع ها روی چوب کافی است به آن کبریت بزنید و سپس آتش سریع روشن می شود و چوب ها را می سوزاند.

مرکز صادرات مایع آتش زا بزرگ

مرکز صادرات مایع آتش زا بزرگ کارخانه های سازنده این مواد تولیدات خود را به صورت عمده انجام می دهند و آن ها را در بطری های پلاستیکی بسته بندی می کنند.قیمت مایع آتش زا زیاد نیست و به آسانی می توان آن را تهیه کرد و این خرید در مغازه های سطح کشور انجام می شود و همچنین امکان خرید اینترنتی این محصولات از فروشگاه های مجازی نیز وجود دارد.

صاحبان کارخانه های تولیدی، فروشنده مایع آتش زا هستند و محصولات خود را با تمام ویژگی ها در سایت های معتبر اینترنتی معرفی می کنند و سفارشات مشتریان به صورت عمده و تک را بررسی می کنند و در اسرع وقت اقدام به ارسال محصولات خود می کنند.

در خرید اینترنتی قیمت این محصولات کم می باشد و نیازی به حضور در محل خرید نیست و همچنین شخص می تواند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند و کالا با به قیمت کارخانه، درب منزل تحویل بگیرد.