تولیدکنندگان ژل آتش زن کارتنی

ژل آتش زن کارتنی برای روشن کردن انواع و اقسام چوب، حتی چوب های خیس و همچنین برای روشن کردن ذغال مورد استفاده قرار می‌گیرد که تاثیر فوق العاده زیادی در امر روشن کردن آتش دارند که دارای کیفیت فوق العاده مطلوب بوده و همچنین قیمت مناسبی دارد.

تولید کنندگان ژل آتش زا کارتونی تلاش دارند که از مواد مرغوب و باکیفیت جهت تولید این محصول استفاده کنند و آنها را با قیمت ویژه و ارزان به صورت کلی تولید نمایند و در اختیار مصرف کنندگان بگذارند تا با این اقدام باعث جلب رضایت آنها باشند.

تولیدکنندگان ژل آتش زن کارتنی

مراحل تولید انواع ژل آتش زن

مراحل تولید انواع ژل آتش زن تولید انواع ژل آتش زا معمولاً با استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت انجام می ‌شود که تولید این محصول دارای پروسه ‌ها و مراحل فوق العاده پیچیده می باشد که در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از این مراحل را توضیح بدهیم و آنها را بررسی کنیم تا مشتریان و خریداران با روش تولید این محصول آشنا بشوند.

در مرحله اول جهت تولید ژل آتش زن اعلا حدود ۳ گرم استات کلسیم را در ۱۰ میلی لیتر آب مخلوط می کنیم و آنها را به خوبی هم میزنیم تا درون آب حل شود و اثری از آن در آن آب باقی نماند و به صورت یک مایع یکدست و همگن به دست آید.

در مرحله بعد نوبت اضافه کردن کارباپوول می باشد که این محصول را به همراه اتانول ترکیب کرده و به درون مخلوط قبلی اضافه میکنیم اما اصلاً هم نمی زنیم چراکه هم زدن آن باعث کاهش خاصیت اشتعال در این محصولات شده و همچنین باعث می شود که محصول خیلی رقیق شود و استفاده از آن دشوار بشود.

استون و کربنات کلسیم نیز جزو موادی هستند که چنانچه در تولید ژل آتش زنه به کار بروند باعث افزایش خاصیت اشتغالزایی آن می‌شوند اما دارای مضرات مختلف نیز می باشند به این صورت که چنانچه در یک محیط گرم قرار بگیرند ممکن است به صورت خودکار باعث آتش‌سوزی بشوند به همین جهت آنها را اضافه نمی کنیم.

بعد از آماده شدن محلول بدست آمده آن را روی یک سطح فلزی یا دسته چوبی ریخته و تست میکنیم که در صورت آتش گرفتن محصول ما آماده استفاده می باشد.

خرید ارزان ژل آتش زن کارتنی

خرید ارزان ژل آتش زن کارتنی صادرات ژل آتش زن کارتونی توسط صادر‌کنندگان بزرگ انجام می‌شود که این صادرکنندگان جهت سهولت در امر خرید برای مشتریان یک روش جدید را راه اندازی کرده اند که حتی مشتریان در خارج از کشور نیز می توانند با استفاده از این روش محصولات را سفارش بدهند که این روش به روش آنلاین معروف بوده و بسیار مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان نیز می باشد.