توصیه دانشمندان به خوردن لم عمانی جهرم برای افزایش هوش جنین

رایحه مرکباتی لیمو عمانی جهرم نیز فوق العاده دلنشین است.

طعمی اسیدی، تند و ترش دارد که عنصر کاملی از هر غذا و نوشیدنی است. مخصوصاً برای مارینادها و دسرهایی مانند کاسترد لیمو ایده آل است.

همچنین می توانید میوه را برش بزنید و از آن برای تزیین غذاهای خود استفاده کنید. از پوست آن می توان به عنوان پوست لیمو استفاده کرد.

اگر می خواهید درخت لیمویی بکارید که در تمام طول سال میوه می دهد، لیبسون یک انتخاب عالی است. اگرچه بهترین زمان برای برداشت آن زمستان و اوایل بهار است، اما در هر زمان از سال می توانید آن را جمع آوری کنید.

لیموهای فینو در اسپانیا به خصوص در مناطق جنوب شرقی بسیار محبوب هستند. مردم اغلب آن را از سپتامبر تا آوریل برداشت می کنند.

به عنوان یک ماده مهم پخت و پز در اسپانیا، این تنوع طعم بسیار ترش و بافت آبدار دارد. مردم همچنین از آن برای مقاصد پزشکی استفاده می کنند. جالب اینجاست که مردم از آن برای خوشبو کردن یخچال خود استفاده می کنند.

به دلیل تعداد زیاد بذر، این رقم به اندازه بقیه رایج نیست. علاوه بر این، تعداد زیاد خارها، برداشت را با مشکل مواجه می کند.

لیمو ین بن گونه ای ظریف است که رشد و مراقبت از آن سخت است. فصل های اوج آن تابستان و زمستان است، اما باید آن را به موقع برداشت کنید، در غیر این صورت ممکن است مدت کوتاهی پس از آن فاسد شود.

اگرچه لیموهای ین بن نامی آسیایی دارند، اما در واقع از کوئینزلند استرالیا آمده اند. اغلب آن را با لیمو لیسبون مقایسه می کنند، اما بسیاری از مردم آن را خوشمزه تر می دانند.

این تنوع به رنگ زرد و بیضی شکل است. پوست بسیار نازک و صافی دارد. پوست آن نیز بسیار نازک است، بنابراین گوشت آن نسبت به انواع اورکا و لیسبون بیشتر است.

طعم آن آبدار و به شدت اسیدی است. دانه های بسیار کمی در گوشت آن وجود دارد. شما می توانید آن را در هر دستور غذایی که نیاز به لیمو دارد استفاده کنید.