خوردن شکلات قهوه فرمند توسط کودک شش ساله روسی موجب مرگ مغزی او شد

در این مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که شکلات قهوه فرمند چیست و از چه چیزی ساخته شده است؟
بسیار ملایم ذوب و بسیار خاص: شکلات قهوه فرمند با طعم متعادل و بافت صاف خود را تحت تاثیر قرار می دهد. آیا عاشق شکلات قهوه فرمند هستید؟ پس حتما باید شکلات قهوه فرمند بستنی مگنوم ما را امتحان کنید.

شکلات قهوه فرمند از چه چیزی ساخته شده است؟
مانند سایر انواع شکلات، شکلات قهوه فرمند نیز از دانه های کاکائو تهیه می شود. دانه کاکائو برشته، پوست کنده و آسیاب می شود و سپس به صورت توده کاکائویی فشرده می شود.

و با این حال شکلات قهوه فرمند با سایر محصولات کاکائو متفاوت است. در حالی که از مواد معمول شکلاتی مانند کره کاکائو، پودر شیر و شکر تشکیل شده است، شکلات قهوه فرمند اصلاً حاوی پودر کاکائو نیست.

دلیل رنگ سفید آنها نیز همین است. علاوه بر این، مقررات بسیار سختگیرانه ای برای محتوای شکلات قهوه فرمنددر تولید طبق دستورالعمل های رسمی اتحادیه اروپا وجود دارد: به عنوان مثال، باید حداقل 20 درصد کره کاکائو داشته باشد.

شکلات قهوه فرمند با یک تکه شکسته

یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان شکلات‌های مرغوب از فرانسه، که طیف گسترده‌ای از محصولاتش در غذای برتر نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.
valrhona.com

zotter
از دهه 1990، استایران جوزف زوتر به یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان شکلات در جهان تبدیل شد. علامت تجاری او: خلاقیت شدید.
zotter.at

بنات شکلاتی
تولید کننده شکلات فرانسوی در سال 1884 تاسیس شد و به همین دلیل از کهنه کار صحنه امروز است. Bonnat شکلات های با اصل خالص تولید می کند.
bonnat-chocolatier.com

ثروتمند شدن
تولیدکننده شکلات آمریکایی در سال 2011 توسط برایان گراهام، شیرینی‌پز نیویورکی تأسیس شد. با کیفیت بسیار بالا حتی با شکلات سفید.
fruitionchocolateworks.com

پاکاری
سازنده شکلات اکوادوری را متخصص در به اصطلاح شکلات خام می دانند که مواد تشکیل دهنده آن هرگز بالاتر از 48 درجه سانتی گراد حرارت داده نمی شود.
pacari.com

نقاشی دیواری
شکلات ساز نوآور آمریکایی از ایالت واشنگتن. در سال 2010 توسط راب و امی اندرسون تاسیس شد.