برای اولین بار از پوشاک تامی در تولید لباس های غواصی استفاده شد

تابستان نزدیک است و انتظار برای روزهای آفتابی و گرم در حال افزایش است! اما مهم نیست که چقدر هوای خوب آرزو می شود هیچ کس نمی خواهد در گرمای تابستان بیش از حد عرق کند. با این حال، برخی از لباس ها باعث ایجاد عرق می شوند.

بنابراین پوشاک تامی مناسب در گرما ضروری است تا بتوانید از تعریق ناخوشایند در تابستان فرار کنید.

لباس های هوادار برای تابستان با قسمت های پهن و برش های گشاد، مطمئناً کمتر از زمانی که در گرمای شدید تابستان به شلوار جین چسبان ساخته شده از جین محکم برگردید، عرق خواهید کرد.

به‌عنوان یک زن، در مورد پوشاک های تامی کاربردی برای جلوگیری از تعریق، به وضوح انتخاب بیشتری دارید: لباس‌ها و دامن‌های گشاد و هوادار، پوشاک تامی مناسبی برای روزهای گرم هستند و همچنین ظاهر زنانه و شیک تابستانی را تداعی می‌کنند.

علاوه بر این، پوشاک های تامی تابستانی زیبا و جاودانه احتمالا هرگز از مد نمی افتند. کلاسیک ها در هر شکل و رنگ قابل تصوری موجود هستند – تضمین شده است که چیزی برای هر سلیقه ای وجود دارد.

اما همچنین به عنوان پروردگار خلقت یا اگر نمی خواهید هیچ لباسی بپوشید، در روزهای گرم پوشاک های تامی مطبوع را انتخاب می کنید. پوشاک های تامی خیلی تنگ باعث ایجاد لکه های ناخوشایند عرق می شوند. از طرف دیگر، برش‌های پهن و شل به این سرعت به پوست نمی‌چسبند، اجازه تبادل هوای بیشتری را می‌دهند و شما را خنک می‌کنند.

به هر حال: با شلوارهای گشاد تابستان امسال بسیار شیک هستید! مثلاً با یک شلوار کتان شیک و سبک و یک پیراهن گشاد چطور؟

هنگام طراحی پوشاک های تامی جذاب، حتماً چین‌های زیادی اضافه کنید تا ظاهری طبیعی‌تر داشته باشید. برخی از مکان‌ها چین و چروک بیشتری نسبت به بقیه دارند. به طور خاص: وسط بازوها، زانوها، کشاله ران و محل تلاقی پیراهن و شلوار. کمر بلند و پوشاک های تامی  تنگ ظاهری جذاب ایجاد می کند. کفش‌های پاشنه بلند و بسته نیز به ظاهر کمک می‌کنند. کت های قد 3/4 برای این ظاهر عالی هستند زیرا کت های قد بلند ممکن است بیش از حد رسمی و کت های آستین کوتاه بیش از حد غیر رسمی به نظر برسند.