با نصب کلید و پریز ویرا در خانه آینده فرزندانتان را تضمین کنید

کلید و پریز ویرا  را برای خانه هایمان انتخاب می کنم، همسطح یا روی سطح؟ قبل از پرداختن به جزئیات کلیدها، مهم است که فضای مانور را از نظر کار بسته به نوع دیوارهای خانه و ماهیت تاسیسات الکتریکی خود ارزیابی کنید.

سطح بیرونی کلید و پریز ویرا و دکمه کنترل آن به سختی از سطح دیوار بیرون می زند. این راه حل محتاطانه ترین و زیبایی شناختی است.

اما فرض می کند که عمق کافی در دیوار وجود دارد تا امکان فرورفتگی محفظه کلید و پریز ویرا وجود داشته باشد. برای کندن دیوارها و پارتیشن ها به برخی ابزارها نیاز است.

کلید و پریز ویرا و دکمه کنترل آن به صورت یک جعبه مسطح کوچک به ضخامت چند میلی متر روی دیوار یا تکیه گاه قرار می گیرد.

اگر می‌خواهید در حین به حداقل رساندن کار، بازسازی نصب را انجام دهید، یا زمانی که عمق درج در دیوار جعبه دیواری یا جعبه پذیرایی کافی نیست، این راه‌حل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

من تفاوت بین رایج ترین کلید و پریز ویرا ها را می دانم؟ در یک خانه دو نوع کلید برای نصب وجود دارد: کلید و پریز ویرا استاندارد که روشنایی را کنترل می کند

کلید و پریز ویرا دو طرفه: که اجازه می دهد تا روشنایی را از 2 یا چند نقطه کنترل کنترل کنید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید سومین نقطه کنترل را در جدول زمانی خود اضافه کنید، کلید و پریز ویرا لازم است.

یک کلید و پریز ویرا کنترل لمسی: به سادگی با قرار دادن انگشت خود روی آن (مانند صفحه گوشی هوشمند) فعال می شود.

یک کلید و پریز ویرا لمسی: فقط دست یا بازوی خود را از جلوی آن، در فاصله چند سانتی متری، عبور دهید تا فعال شود (قطعات متحرک ندارد). بسیار مفید در آشپزخانه، زمانی که دستان شما پر است!

یک کلید و پریز ویرا خودکار: هنگامی که یک فرد در محدوده تشخیص حرکت می کند فعال می شود

یک کلید و پریز ویرا + سوکت: بسیاری از مدل‌های لگراند ترکیب 1 یا چند کلید و پریز ویرا و سوکت یا سوکت‌های چندرسانه‌ای را ممکن می‌سازند.