با خوردن کلسیم کربنات جالینوس از گزند نیش حشرات در امان بمانید

خوشه های بزرگ کلسیم کربنات جالینوس معمولاً برای برآوردن نیاز به سنگدانه های قابل توجه استفاده می شود. آهک در واکنش با خاک به سیمان شدن خاک رس (تقریباً به معنای واقعی کلمه) و ایجاد ترکیبات سفت تر کمک می کند.

علاوه بر این، اثر سفت کننده کربنات کلسیم به وسایل نقلیه ساختمانی بزرگ اجازه می دهد تا راحت تر از کارگاه های ساختمانی عبور کنند.

با گسترش کربنات کلسیم در تولید سیمان، شکل اصلی مورد استفاده در تهیه سیمان سنگ آهک است. سیمان در اصل از سیلیکات کلسیم و سولفات کلسیم تشکیل شده است.

توجه داشته باشید نقش کربنات کلسیم نیز در نرم شدن آب صنعتی ایفا می کند. این فرآیند از مکانیزم کمی متفاوت و در عین حال به همان اندازه کارآمد نسبت به روشی که با عوامل کیلیت استفاده می‌کند، استفاده می‌کند.

اگر به دنبال مواد نرم کننده آب با کیفیت بالا هستید، طیف محصولات ارائه شده توسط گروه PCC، از جمله سری EXOlat را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا از پورتال محصولات ما دیدن کنید!

چرا این دارو تجویز می شود؟
کربنات کلسیم یک مکمل غذایی است که در مواقعی که مقدار کلسیم مصرفی در رژیم غذایی کافی نباشد استفاده می شود. کلسیم برای سلامت استخوان ها، ماهیچه ها، سیستم عصبی و قلب مورد نیاز بدن است. کربنات کلسیم همچنین به عنوان یک آنتی اسید برای تسکین سوزش سر دل، سوء هاضمه اسیدی و ناراحتی معده استفاده می شود. این دارو با نسخه یا بدون نسخه در دسترس است.

این دارو گاهی برای مصارف دیگر تجویز می شود. از دکتر و یا داروساز خود برای اطلاعات بیشتر بپرسید.

قرص های جویدنی باید قبل از بلع کاملاً جویده شوند. آنها را کامل قورت ندهید بعد از مصرف قرص یا کپسول معمولی یا جویدنی، یک لیوان کامل آب بنوشید. برخی از اشکال مایع کربنات کلسیم باید قبل از استفاده به خوبی تکان داده شوند.