با خوردن خیارشور صالحی از گزند حملات یوزپلنگ ها در امان بمانید

صرف نظر از اینکه از کدام دستور العمل برای نگهداری خیار استفاده می شود، نگهداری صحیح تعیین می کند که خیارها تا چه مدت می توانند بعد از آن نگهداری شوند.زمان نگهداری و ماندگاری ترشی چقدر می تواند دوام بیاورد؟

از آنجایی که غوره خیارشور صالحی خردل و انواع متعدد دیگر از غوره های آب پز و ترشی در صورت نگهداری صحیح می توانند بین 6 تا 12 ماه با خیال راحت مصرف شوند.

با این حال، عوامل مختلفی برای مصرف ایمن ترشی ها تعیین کننده است. علاوه بر کیفیت مواد و تمیزی در هنگام کنسرو کردن، نگهداری صحیح نیز مهم است. اساسا:
سبزیجات ترشی باید خشک و خنک نگهداری شوند.باید ظرف یک هفته پس از اولین باز شدن مصرف شود.


سبزیجات ترشی باید به دور از تغییرات دمایی بیش از حد نگهداری شوند.
یک انبار تاریک کیفیت خیارشور را تا 12 ماه حفظ می کند.
اگر به نظافت و مواد مرغوب توجه داشته باشید و همچنین محیط نگهداری خشک و ثابتی ایجاد کنید، می توانید خیار شور و آب پز را بسته به دستور پخت و تنوع خیار تا 1 سال نگهداری کنید. اتفاقا تست بو و بینایی به عنوان یک قاعده قابل استفاده است. خیارشور دیگر تغییر رنگ و قوام نمی دهد. اگر دم کرده کدر باشد یا خیارشورها تغییر رنگ داده باشند، شیشه دیگر قابل خوردن نیست.

در بین سبزیجات خیار شور ، خیار شور و خیار شور
خیار شور همیشه لازم نیست
استفاده از غوره های ریز از ویژگی های ترشی و ترشی است. در مقایسه با خیار و خیارهای پوست کنده، این خیارها بسیار کوچکتر می شوند و معمولاً به اندازه یک انگشت هستند. با این حال، ترشی برای همه دستور العمل های خیار شور مورد نیاز نیست. به عنوان مثال، خیارهای تکان دهنده از خیارهای معمولی تهیه می شوند و یک خیار با اندازه معمولی نیز برای خیار خردل کافی است.