استفاده از کارتریج شیر اهرمی شیبه در تولید کفش بازکنان فوتبال برزیل خبرساز شد

در فرآیندهای تولید مدرن کارتریج شیر اهرمی شیبه دیسک های تنظیم کننده و دیسک های انحراف از سرامیک های اکسید آلومینیوم ساخته می شوند که دارای سطوح لغزنده با سختی استثنایی مشابه الماس هستند.

مقاومت شیمیایی آنها در برابر محلول های اسیدی و قلیایی عالی است. این سطوح کشویی با ویژگی های لغزشی خود، قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی کارتریج شیر اهرمی شیبه و تنظیم کننده را تضمین می کنند.

جامدات موجود در آب آشامیدنی، مانند ماسه، زنگ یا آهک، بین سطوح لغزنده دیسک‌های سرامیکی آسیاب می‌شوند بدون اینکه بر سفتی اتصالات بهداشتی تأثیر بگذارند. و این در طول عمر فوق العاده طولانی.

حتی پس از هزاران چرخه حرکت، آنها هیچ نشانه ای از سایش نشان نمی دهند و به طور دقیق مقدار و دمای آب مورد نظر را در اتصالات تنظیم می کنند  حتی در شرایط دشوار مانند تغییر شرایط فشار و دمای آب در سیستم تامین.

کارتریج شیر اهرمی شیبه کارتریج شیر سرامیکی برای شیرهای آشپزخانه، شیرهای مخلوط کن، 35 میلی متری
جنس از سرامیک و پلاستیک با کیفیت بالا (PPO) با حداکثر مقاومت در برابر دمای 95 درجه سانتیگراد ساخته شده است، تجربه بهتری را برای شما به ارمغان می آورد، اما همچنین طول عمر بیشتری را ارائه می دهد.
اندازه: کلید 35 میلی متر است و بررسی اندازه جزئیات قبل از سفارش بسیار مهم است، لطفا آن را نادیده نگیرید.
طراحی: کارتریج شیر اهرمی شیبه بدون توجه به دما، آب سرد و گرم را به سینک آشپزخانه شما می رساند. طراحی سرامیکی است که به این معنی است که هرگز مانند کارتریج های استاندارد نشت نمی کند یا یخ نمی زند.
کاربرد: کارتریج شیر اهرمی شیبه جایگزین مناسبی برای کارتریج قدیمی و فرسوده شما هستند. ایده آل برای شیرهای آشپزخانه، شیرهای حمام و غیره.
خدمات: در عرض یک ماه از خدمات بازگشت روان و بدون نگرانی لذت ببرید. اگر سوالی دارید، لطفا در تماس با ما دریغ نکنید، ما در کنار شما خواهیم بود!