استفاده از پودر لباسشویی صادراتی موجب سوراخ شدن لایه ازون شد

پودر لباسشویی صادراتی به طور کلی در سه فرمت پودری، شوینده مایع و کپسولی وجود دارد. اما با انتخاب های بسیار زیاد، بهترین شوینده لباسشویی کدام است؟

این مقایسه به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین شوینده‌ای را انتخاب کنید که با توجه به معیارهای زیر مناسب شما باشد: قیمت لباسشویی .راندمان شستشوی لباس.سهولت استفاده.تاثیر محیطی لباسشویی شما.

پس بهترین شوینده لباسشویی برای انتخاب کدام است؟ یک راهنمای کمتر ارائه شده توسط برند.

از زمانی که پودر لباسشویی صادراتی مایع در قفسه‌های سوپرمارکت‌های ما در اواسط دهه 1950 سرازیر شد، به دلیل تنوع عطرها و اثربخشی آن بر روی لباس‌های ظریف، به محبوب‌ترین فرمت در فرانسه تبدیل شد.

شوینده مایع در هر شستشو گرانتر از پودر آن است – اما همچنان یک انتخاب بسیار محبوب است.

اگرچه قوطی‌های پودر لباسشویی صادراتی به ظاهر ارزان‌تر هستند، انتظار می‌رود که برای هر شستشو بیش از 0.50 یورو در مقایسه با 0.40 یورو برای فرمت پودر شوینده پرداخت کنید.

شوینده مایع روی مواد ظریف بهتر عمل می کند زیرا از قبل رقیق شده است، برخلاف پودر شوینده که در طول چرخه شستشو باید در آب حل شود.

در برابر لکه موثر است؟ شوینده مایع است. اما به چه قیمتی؟

این نوع شوینده به طور کلی مملو از مواد حساسیت زا، چه عطر و چه مواد نگهدارنده است. فاجعه ای برای پوست های حساس که گاهی اوقات ممکن است تحریک شود!

برای مقایسه قیمت دو ماده شوینده باید منحصراً قیمت هر شستشو در نظر گرفته شود نه قیمت هر کیلوگرم یا لیتر.

 

 

عیب اصلی این فرمت این است که مستعد مصرف بیش از حد است. در فرانسه، این یک عمل رایج است که 49 درصد از خانواده ها را تحت تأثیر قرار می دهد. برخلاف تصور رایج، افزودن پودر لباسشویی صادراتی بیشتر منجر به تمیزی برتر نمی شود و حتی ممکن است اثر معکوس با آسیب رساندن و کدر شدن لباس ها داشته باشد.