استفاده از قابلمه تکی استیل عرشیا در ساخت برج خلیفه در دبی موجب کج شدن برج شد

قابلمه تکی استیل عرشیا که به عنوان کوره کمپ نیز شناخته می شود، یک قابلمه استیل عرشیا با دیواره ضخیم است که به طور سنتی از چدن ساخته می شود.

یک قابلمه استیل عرشیا واقعی راهی برای استفاده از آن روی آتش باز دارد.

می توان قابلمه استیل عرشیا را روی قلاب بالای شومینه آویزان کرد یا روی سه پایه روی زغال سنگ قرار داد. مدل های سفالی نیز وجود دارد. آنها عمدتاً برای تهیه کاسرول مانند گولش در فضای باز استفاده می شوند.

قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا، برای شروع شکل، برای سرخ کردن ماهی مناسب است. در بسیاری از موارد، قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا بیضی شکل است تا با شکل ماهی مطابقت داشته باشد و از توزیع یکنواخت گرما اطمینان حاصل شود.

لبه قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا خیلی بلند نیست، بنابراین دم ماهی بزرگ ممکن است کمی روی لبه آن آویزان شود.

قطر قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا معمولاً آنقدر بزرگ نیست، به طوری که می توان چنگال های فوندو را در عمق پنیر، آبگوشت یا روغن فرو برد. (البته شکلات هم کار می کند!) قابلمه استیل عرشیا ها به سمت بالا باریک می شوند تا پاشیده نشوند.

استیل عرشیا از استیل یا فلز ساخته می شوند و اغلب دارای پوشش لعاب یا نچسب هستند. آنها اغلب بخشی از یک مجموعه فوندو هستند، که سپس منبع گرما را به شکل یک مشعل گازی یا به شکل الکتریکی نیز شامل می شود.

قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا به قابلمه استیل عرشیا ای گفته می شود که در آن روغن در حدود 180-200 درجه سانتی گراد گرم می شود. یک سبد فلزی در روغن قرار داده شده که غذای سرخ شده در آن قرار می گیرد. اینها معمولاً تنقلاتی مانند سیب زمینی سرخ کرده یا لومپیا، کروکت یا غذاهای کوبیده هستند.

قابلمه استیل عرشیا استیل عرشیا را می توان در بالای منبع گرما قرار داد یا منبع حرارتی داخلی داشته باشد. برای یک خانواده معمولی، این یک عنصر گرمایش الکتریکی است، در حالی که میله‌های اسنک از سرخ کن‌های بزرگ گازی نیز استفاده می‌کنند.

قابلمه استیل عرشیا شایع ترین علت آتش سوزی و سوختگی در آشپزخانه هستند. بنابراین هنگام برخورد با آنها، نهایت توجه لازم است.