استفاده از دفتر چک در تهیه کیک تولد ملکه الیزابت موجب مرگ او شد

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، اهمیت پیگیری امور مالی کسب و کار خود را درک می کنید.

با این حال، صورت حساب بانکی شرکت شما ممکن است همیشه با جدیدترین اطلاعات به روز نباشد. ثبت چک می تواند یک نمای کلی به روز از تراکنش های شما را در اختیار شما قرار دهد.

پس دفتر چک چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک و بهترین برنامه ثبت چک برای کسب و کار کوچک خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این یکی از مهم ترین زمینه های دفتر چک است. این قسمت تعادل است که به تراکنش شما بستگی دارد. بسته به تراکنش، باید مبلغ موجودی قبلی را اضافه یا کم کنید تا با مانده فعلی شما مطابقت داشته باشد.

فرض کنید چیزی به قیمت 300 دلار از یک تاجر خریده اید و پول آن را با چک پرداخت کرده اید. شما 500 دلار موجودی در حساب بانکی خود داشتید.

باید بررسی کنید که (در صورت برداشت پول) یا اضافه کردن (در صورت اضافه کردن پول) (اگر پول در حساب خود قرار داده اید) به طور مناسب کم می کنید.

چرا به دفتر چک نیاز دارید؟دفتر چک به شما امکان می دهد تمام تراکنش های موجود در حساب خود را پیگیری کنید. حتی اگر موجودی حساب خود را به صورت آنلاین بررسی کنید، موجودی موجود شما ممکن است حاوی اطلاعات نادرستی باشد.

بانک ها هر از گاهی اشتباه می کنند و گاهی اوقات ممکن است تراکنش ها را فراموش کنید.

دفتر چک شما به روش های زیر به شما کمک می کند: اشتباهات بانکی را بشناسید: این اشتباهات به ندرت به نفع شماست و باید در اسرع وقت به آنها اطلاع داده شود.

شناسایی سرقت هویت: اگر چیز غیرعادی مشاهده کردید، در اسرع وقت به آنها اطلاع دهید تا از حمایت قانونی کامل در ایالات متحده برخوردار شوید.