استفاده از الکترو پمپ یک اینچ در نیجریه موجب مرگ هزاران نفر شد

همانطور که می دانید می توان به طور جهانی با الکترو پمپ یک اینچ آب استاندارد و مدل های Trotec زیر استفاده کرد:

سوئیچ فشار TDP DS به راحتی می تواند برای تعداد زیادی از الکترو پمپ یک اینچ های آب تجاری و سیستم های تحویل  از طریق اتصال شلنگ یا مستقیماً روی سر الکترو پمپ یک اینچ استفاده شود.

الکترو پمپ یک اینچ های چاه عمیق

اگر شما هم می‌خواهید برای الکترو پمپ یک اینچ چاه عمیق خود به کیفیت برند Trotec اعتماد کنید، مدل‌های TDP 5500 E و TDP 7500 E را پیشنهاد می‌کنیم.

در اینجا سوئیچ فشار پشت الکترو پمپ یک اینچ با استفاده از اتصال شلنگ و انتهای باز برق سوئیچ فشار متصل می‌شود. کابل به جعبه سوئیچ الکترو پمپ یک اینچ چاه عمیق متصل شده است.

الکترو پمپ یک اینچ های باغی

سوئیچ فشار TDP DS همچنین با الکترو پمپ یک اینچ های باغ ما TGP 1000 E، TGP 1000 ES یا TGP 1005 E کار می کند. با این مدل ها می توانید از سوئیچ فشار به عنوان مثال استفاده کنید.

به سادگی آن را روی دهانه خروجی آب در سر الکترو پمپ یک اینچ پیچ کنید. برای تامین برق، انتهای باز سیم برق سوئیچ فشار باید به الکترو پمپ یک اینچ وصل شود.

به عنوان یک راه حل کاربردی ویژه، ما سوئیچ فشار TDP DSP را با یک سوکت برقی کاربردی برای الکترو پمپ یک اینچ های باغ خود توصیه می کنیم.

الکترو پمپ یک اینچ هایی با توان خروجی تا 2300 وات را می توان به صورت تک فاز به سوئیچ فشار TDP DS متصل کرد. با اتصال سه فاز، خروجی الکترو پمپ یک اینچ تا 4000 وات امکان پذیر است.

نکته مهم این است که مدل های 12 ولتی را می توان از طریق سوکت فندک خودرو شارژ کرد و واحدهای 18 ولتی اغلب با آداپتوری عرضه می شوند که امکان شارژ در خودرو را نیز فراهم می کند. آنها نه تنها برای تورم، بلکه برای کاهش سریع تورم نیز مناسب هستند.